KOLEO to nowoczesna platforma dostarczająca zawsze aktualny rozkład jazdy PKP wraz z możliwością zakupu biletów kolejowych. Dzięki KOLEO w jednej transakcji zakupisz bilety na pociągi obsługiwane przez różnych przewoźników. Wierzymy, że planowanie podróży i kupowanie biletów kolejowych powinno być szybkie, proste i przyjemne. Każdego dnia dbamy o to, by tak było.
Nasze oferty pracy
Nie ma tu oferty, której szukasz? Nie szkodzi, napisz do nas na dolaczdo@koleo.pl
Zobacz jak pracujemy
O nas
Jesteśmy firmą usługową, która tworzy jeden produkt – KOLEO. Zatrudniamy obecnie ponad 30 osób. Staramy się tworzyć takie warunki do pracy, jakich sami byśmy oczekiwali.
Chcemy pozostać małą, niezależną, solidnie działającą firmą, w której chce się pracować.
W takich firmach najważniejsi są ludzie. Dlatego stawiamy na zaufanie w obie strony, uczciwość i szczerość.
O produkcie
Budujemy najlepszą aplikację do planowania podróży koleją w Polsce. Codziennie z KOLEO korzysta ponad dwieście tysięcy użytkowników i ta liczba wciąż rośnie. W każdej minucie 100 osób kupuje bilety w KOLEO.
co minutę średnio
100
osób kupuje bilet na pociąg
to
6000
biletów na godzinę
średnio
80 000
biletów dziennie
Jakość
Zwracamy wielką uwagę na jakość tego co robimy, tak żebyśmy mogli być dumni z produktów, które tworzymy. Nasze aplikacje mają średnią ocen 4,7 w Google Play i AppStore.
Wierzymy, że wielkie rzeczy powstają dzięki drobnym detalom i wytrwałej solidnej pracy.
Nasza historia na jednym obrazku

Zasady rekrutacji
Przy zatrudnianiu nowych osób kierujemy się następującymi zasadami:
- Szybkość: staramy się, by rekrutacja była tak szybka, jak to możliwe. Przy czym czasem sprawdzenie wszystkich kandydatów i wybranie odpowiedniej osoby musi po prostu trwać.
- Szacunek: wiemy, że inwestujesz swój czas w przygotowanie CV, więc nie pozostawimy Cię bez odpowiedzi. Jeśli poprosimy Cię o zrobienie zadania rekrutacyjnego, to przygotujemy informację zwrotną.
- Przejrzystość: damy Ci znać na jakim etapie jest jego aplikacja i kiedy może się spodziewać odpowiedzi.